Arzu Pınar Demirel

arzudemirel@headlinebpr.com

Harvard Business Review Yazılarım

Leave a Comment


Harvard Business Review Blogu'nda da iletişim ve liderlik üzerine yazılarım yayınlanıyor. Son yazımda 1600'lü yıllarda yaşamış bir Samuray'dan başladım, dijital çağda görgü kurallarından çıktım. Aradaki alaka ne diyorsanız, yazıma bakabilirsiniz. Yazarken çok keyif aldım, aynı keyfi paylaşırsak ne mutlu bana.

HBR'deki yazılarımızı başka yerde yayınlamamızı istemiyorlar. Ondan dolayı linklerini veriyorum. Ücretsiz kaydolarak, okuyabilirsiniz.

Dijital Çağda Görgü Kurallarının Kaybolduğunu mu Sandınız?

Eksik Etekten Dünya Liderliğine

Nerede Değil, Kimin Yanında İşe Başlamalı?

Sizin Grubunuz Hangisi?

Sihirli Bir Halkla İlişkiler Yöntemi

Mutluluk Stresin Olduğu Yerden Çekip Gidiyor

İK Politikanız Kurum İtibarına Zarar Verdiğinde



Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum: