Hoşçakal


''Amy Winehouse her şeye rağmen trendlere göre üçüncü dünya ülkesinden çocuk evlat edinen, kiminle evleneceğine kariyer danışmanlarıyla karar veren pek çok dünya yıldızından daha samimi geliyor bana...''

diye yazmıştı Mehmet Tez Milliyet'te. Ne diyeyim, bana da daha samimi geliyor. Bu dünyanın en çok samimiyete, yeteneğe ihtiyacı var. İşbilir insanlardan oldukça çok sayıda var.Ancak ne acı ki, onlar dayanabiliyor.Gençler 27'sinde gidiyorlar. Belki de şöhretli bir yaşamın bedelini, torunlarla, huzur içinde, mutluluk içinde geçirilebilecek bir ömürle ödüyorlar.

Kimilerine göre de acımasız müzik endüstrisinin kurbanı oluyorlar. Satışları düşmeye başlayınca, öldürülüyor ve efsane oluyorlar. Bu da yatırımcılarına nakit olarak geri dönüyor. Merak ediyorum son konserinde sahnede ayakta duramayan Amy'i yuhalayan kaç kişi şimdi koşa koşa albümünü satın alacak? Göz göre göre kaç kişi daha ölecek? Bağımlılıklarıyla mücadele edemeyecek? Biz daha ne kadar kendi çıkarı uğruna barış elçisi olanları melek ilan edip, ''Türkiye'yi seviyorum, lokum harika, Türk erkekleri harika'' diyenlerle gururumuzu kabartacağız?

Hoşçakal Hoşçakal Reviewed by Arzu Pınar on Temmuz 24, 2011 Rating: 5

4 yorum

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu gün Amy'nin erken gidişiyle ilgili okuduğum en anlamlı ve en özel yazı.
Yüreğine sağlık ...

Arzu Pınar dedi ki...

:) tesekkur ederim.

Deli Anne dedi ki...

Ben yazamadım bu konuda. Neden bilmiyorum çok içime işledi. Yazarsam abartmaktan korkuyorum hislerimi sanki.

Sanki o günden sonra maddiyat, dünya işleri gözümde tüm değerini yitirdi. Sadece Amy için mi, hissettirdikleri için mi, o naif bedenin bu dünyayla başedemeesine mi, yoksa bazı insanların dünyayı sırtlarında taşır gibi yaşamasına/yaşamamasına misal olduğundan mı bilmiyorum:(

Arzu Pınar dedi ki...

baska turlu olabilir miydi bilmiyorum. amy uzun yasasa, mutlu olsa, bize de daha bir suru eser biraksa. bu mumkun muydu bilmiyorum.sanat hassasliktan ayri olamiyor. akbabalar da uretenlerin cevresinden eksik olmuyorlar. kalpler kirilmaya ne kadar dayanabilir ki? ucup gidiyorlar iste.