2018 RENGİNİ GÖSTERDİ


Bugün bir toplantımızı, şirketin girişinde olan Kitchenette'te yaptık. Açıkçası havasız toplantı odaları yerine, cafeleri  tercih ediyorum. Gelmelerini beklerken bir Cappucino aldım. Daha yudumlamaya yeni başlamıştım ki, masadaki tepsiyi ve bardağı gören görevli ''kaldırayım mı?'' diye sordu. ''Dur'' dedim. ''Daha yeni başladım.''

O an kafama dank etti. Evet, yeni başlıyordum.

Aslında şirketimi kuralı 4 yıl oldu. İş hayatına başlamamsa, 90'larda. Artık emeklilik hayalleri bile kurabilirim, değil mi? Ama, tam anlamıyla başlama noktasında hissediyorum. Ve bu kendi seçimim, kabul ediyorum.

Hadi itiraf edin, falları seviyorsunuz değil mi? 2018 neler getirecek, istekleriniz gerçekleşecek mi? Birisi karşınıza geçsin ve söylesin istiyorsunuz. Hayatımda mantıklı insanlarla da karşılaştım. Bu gibi konularla hiç ilgilenmiyor, hatta akıl dışı buluyorlar, biraz da küçümsüyorlardı. Ancak çoğu kişi, ben de dahil, ilgisiz sayılmazdık. Her şey mantıkla açıklanamazdı. Bazı kişilerin doğa üstü yetenekleri vardı.  Onlar gaybden haber verebilir, geleceği bize söyleyebilirlerdi. Yeter ki bu gelecek ve verecekleri haberler iyi olsun.

Ben bu işi falcıların tekeline bırakmadım ve bir oyuna dönüştürdüm. Kimi zaman, yolda yürürken rastladığım bir kişinin tşörtünde yazılı olan bir söz haber verdi bana. Bazen de dinlediğim bir şarkı. Bugün de bu görevli. ''Daha yeni başladım.'' dedim ya ona, işte o an anladım 2018'in nasıl geçeceğini.

Böylece 2018 rengini belli etti benim için. Her şeye yeni başlıyorum, işime de...Yaşama da diyebilir miyim, bilmiyorum. Tecrübesiz biri kadar heyecanlıyım. Sanki okul yeni bitti. Önümde neler var, düşecek miyim, kalkacak mıyım bilmiyorum. Değerlendirmesini yıl sonunda yaparız. Şu anda sonuçları düşünmüyorum. Dün Birleşmiş Milletler de Amerika'nın Kudüs kararını tanımadığını açıkladı. Pek bir keyifliyim zaten. Gelecek bir kaç güçlü kişiye bağlı değil ya, ondan dolayı da umutluyum.

Siz bugünlerde nasıl hissediyorsunuz? Hangi mesajı alıyorsunuz? Dikkatinizi çeken bir şeyler oldu mu? Kolaylıkla, yolunda giden işler, açılan kapılar, kendinizi iyi hissetiren olaylar? Aksiliklere çok alıştık değil mi? Red edilmeye, eleştirilmeye, ya da ekonomik krize, kötü insanlara... Böyle olmak zorunda değil. Her şeyi geride bırakabilir, yeniden başlayabiliriz.

Önümüzdeki haftanız yoğun olacaktır, ön görebiliyorum. Kiminiz işleri yetiştirmeye çalışacak, bazılarımız yılbaşında tüm aileyi  ağırlayacak.... O yüzden benim kutlamam biraz erkenden gelsin.

2018 hepimiz için muhteşem, capcanlı renklerle geçsin. Yeni yılınız kutlu olsun.
2018 RENGİNİ GÖSTERDİ 2018 RENGİNİ GÖSTERDİ Reviewed by Arzu Pınar on Aralık 22, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok