KADIN GİRİŞİMCİLER PROGRAMINA KATILDIM



105.8 üzerinden yayın yapan, ST Endüstri Radyo'da, Cem Karatay'ın Kadın Girişimciler programına katıldım. Headline'nı 2013 yılında kurduğumdan, 15 yılı kurumsal hayatta geçirdikten sonra başlayan girişimcilik hikayemden bahsettim. Kadınları güçlendirmek amacıyla geliştirdiğimiz Mavi Seven Kadınlar  Atölyeleri'nde paylaştığım, kadınları güçlendiren bazı taktiklere de değindim. En çok vurguladığım konu kadının kadını desteklemesi oldu.

Dünyada çalışan bağlılığı %15 (Gallup verisi) olarak çok düşük. Bizim çalışmalarımız, çalışanların potansiyellerini gerçekleştirmelerine olanak sağlayacak kültürü oluşturmaya ve gelişimlerine destek vermek için. Şirketler de çalışanların motivasyonuna, bağlılığına gittikçe önem vermeye başladı. Ancak bu durumda şirketler kadar, çalışanların da sorumluluğu bulunduğunu düşünüyorum. Bir hayatımız var ve her günümüzü ait olmadığımız bir yerde geçimek, ayaklarımızı sürüyerek işe gitmekle harcanmamalı.  Elbette ki maddi ihtiyaçlarımız var, ancak bir noktada, hayatımızın sorumluluğunu da almak gerekiyor. Sevmediğimiz bir işteysek, durmalı, düşünmeli, ne istediğimize karar vermeli ve harekete geçmeliyiz. Girişimciler de bu harekete geçme noktasında, korkularının üstüne gidenlerin başında geliyor. Cem Karatay programda ''girişimci olmak için en çok sermaye mi gerekiyor'' diye sordu. Fikir güçlüyse, sermaye de bulunabiliyor. Ancak cesaret, zorluklar karşısında direnç göstermek, kendine ve hayallerine inanmak... Karakter başta geliyor.

Programı dinlemek isterseniz, podcasti linkte.
 
KADIN GİRİŞİMCİLER PROGRAMINA KATILDIM KADIN GİRİŞİMCİLER PROGRAMINA KATILDIM Reviewed by Arzu Pınar on Nisan 26, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok