Steve Jobs'tan Neler Öğrendim? Guy Kawasaki


Guy Kawasaki, daha önce iki kere Steve Jobls'la birlikte çalışmış.Bu sunumunda Jobs'tan neler öğrendiğini paylaşıyor.Apple ve Silicon Valley çalışanlarının dünyayı değiştirdiğini düşünüyorum. Steve Jobs ta gerçek bir lider oldu. Vizyonuyla, fikirleriyle yol açtı. Birlikte çalışması çok zormuş. Sadece en iyileri işe alıp, daha da iyi olmaları için onları iyice zorlarmış. Guy Kawasaki zorlu bir ortamda iki kere çalışmayı başarabilen nadir insanlardan.Takip ettiğiniz bir isim mi bilmiyorum, ancak kitaplarını okuduğum, fikirlerini beğendiğim birisi. Apple'dan öğrendiklerini anlattığı sunum İngilizce, ancak özetle şu başlıklar altında toplayabiliriz:

  • Uzmanlar bir şey bilmez
  • Tüketiciler neye ihtiyaçları olduğunu size anlatamazlar
  • Büyük zorluklar büyük başarılar doğurtur
  • Önemli olan tasarımdır
  • Prezantasyonlarda büyük grafikler, büyük fontlar kullanın
  • Seviye atlayın, aynı seviyede daha iyi olmayın
  • Çalışıyor mu çalışmıyor mu, bütün mesele budur
  • Değer paradan farklı bir kavramdır
  • A sınıfı biri A sınıfı birini işe alır
  • Gerçek CEOlar demo yapabilirler
  • Gerçek girişimciler ürünlerini pazara sunarlar
  • Bazı şeylerin ortaya çıkması için önce inanılması gerekir.
  • Steve Jobs'tan Neler Öğrendim? Guy Kawasaki Steve Jobs'tan Neler Öğrendim? Guy Kawasaki Reviewed by Arzu Pınar on Nisan 09, 2012 Rating: 5

    Hiç yorum yok